Legyen erős gerinced és kockás hasad napi 12 perc tornával!



  • A Has és Gerinc Edzésterv ajánlott mindenféle sport vagy mozgás kiegészítéséhez.
  • A törzs izmainak edzése erős hátizmokat és erős hasizmokat eredményez.
  • Ezek az egyszerű gyakorlatok a kockás has alapjai.
  • Az erős derék biztosítja, hogy ne gyötörjön több derékfájás, lumbágó vagy idegbecsípődés.


Százezer hasedzésem volt, de valami mindig hiányzott - most rájöttem! A hátat és a hasat felváltva kell edzeni, csak úgy hatásos! Köszi szépen! :-)
Nyomtatható

Használható

Szükséges eszköz: Saját test

Gyakorlatok száma: 9 gyakorlat

Edzés időtartama: 12 perc

Ismétlések száma: 180 ismétlés

Elégetett kalóriák száma: 86 kcal

Az edzés során edzett izmok: Has | Hát | Törzs | Derék | Csípő

Megtakarítás: 390 Ft (50%) -50%
390 Ft
Listaár: 780 Ft
Megbízható Webáruház
Megbízható Webáruház

Gyakran Ismételt Kérdések

Teljesen kezdő vagyok... mit csináljak?
Semmi baj, minden az első lépéssel kezdődik. Ne parázz, csak végezd el az előírt egyszerű, néhány perces gyakorlatsorokat. Ha kezdő vagy, akkor a rendszeres testedzés villámgyorsan a legjobb szokásoddá fog válni!

Mikor kezdhetem a programomat?
MOST AZONNAL, ha online bankkártyával fizetsz és 1 nap múlva, ha átutalással.

Haladó vagyok, csak nincs rutinom. Ebben fog segíteni az edzés365?
Pontosan! Ha haladó vagy, akkor az automatikusan elmentett edzések még profibbá fognak varázsolni!

Hogyan fog motiválni az edzésnaplóm?
Az elvégzett edzések zöld háttérrel lesznek megjelölve. Minél több a zöld, annál sikeresebb vagy, és minden kis siker tovább fog motiválni!