cím

Gravitációs csizma

kulcsszavak gravitációs csizma, gravicsizma, függőcsizma, inverziós terápia, otthoni fitnesz eszköz,
leírás

Gravitációs csizmával fejjel lefelé tudod edzeni a hasizmokat és a hátizmokat, illetve fordított guggolásokat tudsz végezni. A gerinc tehermentesítésével enyhíti a hátfájást, az oxigéndús vér fejbe áramlásával pedig a fejfájást orvosolja. Akárcsak a fejenállás közben, a gravitációs nyomás megfordul az ízületeiden, s ez az inverzós terápia lényege. A gerinc bántalmaira a legtöbb embernél hatékony megoldás.

sztori A gravitációs csizma, az alsó lábszárra csatolható szerkezet. Első részén egy kampó található, aminek segítségével felfüggeszthetjük magunkat egy rúdra vagy állványra.
Az oldalán egy biztonsági bilincs (gyorszár technológia) található, amely biztonságossá teszi a használatát.

Már i.e. 400-ban is használta Hippokratész az inverziót (felfordítást) a hátfájás kezelésére. Amerikában az 1960-as években lett felkapott egy kaliforniai orvos, Dr. Robert Martin tevékenykedésének következtében. Az orvostársadalomban vitatéma volt az inverziós terápia, valószínű azonban, hogy nem káros illetve akár hasznos is lehet főleg hátfájás esetén illetve az agy oxigénellátásának fokozására.
okosság

A gerinc és a hátizmok nyújtásával csökken a felhalmozódott stressz és a fájdalom, az agy vér és oxigénellátása nő, éberebb leszel és az érzékszerveid is 'élesebbek' lesznek. Fejenállás azoknak akik nem tudnak fejenállni. Igazi relaxációs, frissítő, wellness eszköz. Csüngeni jó! Idősek, szivbetegek, magas vérnyomásban vagy szembetegségekben (pl. glaucoma) szenvedők illetve terhes kismamák fokozott óvatossággal és rendkívül lassan használják és kérjék ki orvosuk véleményét.

Az alsó hasizom edzésére is kiváló gyakorlat a függőcsizma felülés. A gravitációs csizma segítségével lógj fejjel lefelé egy vízszintesen rögzített rúdról. Ebből a helyzetből emelkedj fel, mintha felülnél. Engedd vissza magad, majd ismételd a gyakorlatot.

Az amerikai hadsereg kiképzésein is használják a gravitációs csizmát, orvosok is ajánlják sőt Angliában már elkezdték az ortopédiákon alkalmazni, mint gyógyászati eszközt.

tudományos

Különböző gravitációs csizmával végzett edzések vannak:

  • edzőteremben vagy wellness központban végzett gravitációs csizmás edzés,
  • otthoni gravitációs csizmás edzés
előnyök - agyserkentő
- gerinc és hátizomnyújtó
- tartásjavító
- kiemelt hasizomerősítő hatás
hátrányok - már meglévő betegséggel csak óvatosan
ajánlat

Hogyan eddz úgy, hogy biztosan ne sérülj meg, és inverziós terápiád illetve gravitációs csizmával végzett edzésed hatásos legyen?

 

A válasz nagyon egyszerű!

Mint minden másban, a gravitációs csizma használatában is tartsd be a fokozatosságot, azaz először csak pár másodpercre fordulj át és csak lassanként növeld a denevér módban töltött időt.
ingyenes -

VALENTIN-25%