cím

Húzódzkodó-tolódzkodó állvány

kulcsszavak húzódzkodó tolódzkodó állvány, otthoni húzódzkodó-tolódzkodó edzés, otthoni kondieszköz, húzódzkodás tolódzkodás otthon, otthoni fitnesz, VKR, chin dip station
leírás

A húzódzkodó-tolódzkodó állványt a felsőtest izmainak erősítésére szolgál. Húzódzkodással a bicepszet és a hátizmokat, tolódzkodással a tricepszet és a mellizmokat, lábemeléssel pedig a hasizmokat tudod kiválóan edzeni.

sztori A húzódzkodás, a tolódzkodás és a lábemelés ősidők óta használt módszerek a felsőtest izmainak edzésére. Egyszerű gyakorlatoról van szó, hiszen a saját testsúlyoddal dolgozol. Mivel erőgyakorlatok, bizonyos alaperőnlétet megkövetelnek. Az húzódzkodó-tolódzkodó állványok között vannak kompakt falra vagy akár ajtókeretre szerelhető és önmagukban használható mozgatható változatok. Léteznek 3 vagy több funkciós húzódzkodó-tolódzkodó állványok is, melyeken egyaránt végezhető húzódzkodás, tolódzkodás, lábemelés, fekvőtámasz illetve akár felülés is.
okosság

A húzódzkodó-tolódzkodó állványnál fontos a kényelem mert viszonylag nagyobb súlyt mozgatunk meg. A fogás szélességének és a tenyér pozíciójának változtatásával különböző izomcsoportokat dolgoztatunk meg. Ezért fontos, hogy megfelelően puha és jól tapadó legyen a fogódzkodó, illetve, hogy különböző szélességű fogásokat és tenyérpozíciókat is kényelmesen lehessen használni. Lábemelésekhez fontos, hogy kényelmes, esetleg állítható legyen a deréktámasz és a kartámasz. Nem akarod, hogy a karod lecsússzon lábemelések közben. Mivel nehéz gyakorlatokról van szó, léteznek könnyített húzódzkodáshoz kialakított kompakt eszközök, itt a testet a földön tudjuk megtámasztani. A teherbírásról valamint a munka- és anyagminőségről mindenképp győződjünk meg!

tudományos

Különböző húzódzkodó-tolódzkodó állványos edzések vannak:

  • edzőtermi vagy kondiparkos húzódzkodó-tolódzkodó edzés,
  • otthoni húzódzkodó-tolódzkodó edzés,
előnyök - egyszerű, hatékony mozgás, amelynek rendszeres végzése robbanásszerű fejlődést eredményez
- hatékony, könnyű izomnövelő eszköz
- nincs lehetősége a meghibásodásnak
- saját testsúlyt használ
hátrányok - nem alkalmazható minden edzettségi szinten
ajánlat

Hogyan eddz úgy, hogy biztosan ne sérüljenek meg az izmaid, és a húzódzkodó-tolódzkodó edzésed hatásos legyen?

 

A válasz nagyon egyszerű!

Mindig melegítsd be az izmaidat. A húzódások elkerülése végett, a húzódzkodó-tolódzkodó állvány használata előtt érdemes általános, teljes testre kiterjedő, tetőtől-talpig bemelegítést és nyújtást végezni.

Figyelem: mindig lassan és fokozatosan növeld az edzésmennyiséget!

ingyenes -

BÚÉK -19%