cím

Ritmus labda

kulcsszavak ritmus labda, rhythm ball, bailong ball, taiji ball
leírás

A ritmus-labda fitnesz eszköz egy squash ütőhöz hasonló ütőből és egy rücskös gumilabdából áll. A ritmus labda gyakorlatai kombinálják a Tai Chi mozdulatait és a tollaslabda elemeit. A ritmusos labdázás gyakorolható egyedül, párban vagy csoportban, szobában vagy a szabadban.

sztori A ritmus-labda nem csupán egy eszköz, hanem egy külön sportág. A Tai-chi továbbfejlesztéseként találta ki egy kínai fizikaprofesszor 1992-ben. A felszerelés egy squash-ütőhöz hasonló ütőből és egy rücskös, homokkal megtöltött labdából áll. Ezt a labdát kell rajta tartani az ütőn, miközben tai-chi mozdulatokat végzel. Nagyon látványos sport, olyan, mintha egy tálcával a kezedben egyensúlyozva táncolnál.
okosság Ketten vagy csoportosan is lehet játszani a ritmus-labdával. Ilyenkor egy-egy tai-chi mozdulat után lágyan, kecsesen át kell passzolni a labdát a másik játékosnak. Semmiképpen sem szabad ütni, csak követni kell a labda útját, és a zene ritmusára egymásnak adogatni.
tudományos

Különböző ritmus labda edzések vannak:

  • edzőtermi ritmus labda edzés,
  • otthoni ritmus labda edzés,
előnyök - sima, egyenletes mozgás
- testtartást javító hatású, gerinckímélő
- javítja az egyensúlyt és a koordinációt
- viszonylag kis erőbedobással használható, gyakorolható
- hordozható eszköz
- olcsó
hátrányok

Hogyan eddz úgy, hogy biztosan ne sérüljenek meg az izmaid, és a ritmus labda edzésed hatásos legyen?

 

A válasz nagyon egyszerű!

Mindig melegítsd be az izmaidat. A húzódások elkerülése végett, a ritmus labda használata előtt érdemes általános, teljes testre kiterjedő, tetőtől-talpig bemelegítést és nyújtást végezni.

ingyenes -

VALENTIN-25%